Twitter


twitterTwitter har over 300 millioner brukere verden over, og det postes rundt 500 millioner tvitringer per dag. I Norge er det rundt 1 million brukere og ¼ av disse bruker Twitter daglig. Tjenesten er særlig populært i aldersgruppen 18-30 og størstedelen av brukerne logger inn via mobiltelefon.

Alle tvitringene representerer konversasjoner som er relatert til nesten alle tenkelige temaer. For bedrifter som ønsker å brande en merkevare, produkt eller tjeneste gir disse konversasjonene en unik mulighet til å knytte ditt merke opp mot hva som blir snakket om i øyeblikket.

Twitter er en plattform for å kortfattelig dele engasjerende historier, underholdning og annet innhold/informasjon. Bedrifter har her muligheter til å påvirke, samt delta i konversasjoner i sanntid gjennom å ha sin egen bruker.

Twitters annonsesystem gir mulighet for mange ulike måter å markedsføre seg på, enten dere ønsker å promotere bedriftens Twitter-konto eller en unik tvitring. En kan også annonsere med den hensikt å få flere besøkende til en nettside, å promotere ”apper”, eller skaffe nye leads ved å motta e-postadresser fra interesserte brukere.

Hva kan vi bidra med på Twitter?

  • Vi kan skreddersy et profesjonelt og tiltalende utseende for deres Twitter-profil
  • Vi kan kartlegge hvilke kundesegmenter som dere kan nå ut til
  • Vi kan legge en strategi for hvordan Twitter kan være en egnet kanal å eksponere seg i
  • Vi kan utarbeide, drifte og tilpasse annonser som reflekterer deres mål og behov
 

Your browser is out of date. It has security vulnerabilities and may not display all features on this site and other sites.

Please update your browser using one of modern browsers (Google Chrome, Opera, Firefox, IE 10).

X